#2016-07-12 00:04:22 

aureola

Użytkownik

Cześć wam. Tak się właśnie zastanawiam, jakie sprzęty warto wybrać, by poznać trekking. Samo słowo jest na tyle intrygujące, że chciałabym posmakować tej wolności. Niestety jestem tylko amatorką, trekking znam z opowieści znajomych, którzy zachwycali się. Osobiście odrobinę boję się leśnej zwierzyny, choć wiem, że wyprawy można organizować także po terenach górzystych. Nie jest to łatwe, ale bardzo pociągające. Co według was powinno się przydać do trekkingu, z czego wy korzystaliście, pochwalcie się kochani ;)
#2016-07-12 01:52:06 

Pastuch

Użytkownik

Jak dla mnie trekking nie obejdzie się bez odpowiedniego roweru. Czym są wyprawy bez odpowiedniego wspomagacza. Rowerem wszędzie dojedziesz, jak nie masz sił, to ci trochę pomoże. Myślę, że gdybym planował jakąś wyprawę kupiłbym sobie dobry, markowy rower, specjalnie przystosowany do trekkingu. Niestety nic więcej nie mogę ci dopowiedzieć. Może inni pomogą bardziej. Powodzenia
#2016-07-12 02:55:09 

metalówka

Użytkownik

Witajcie. Zgadzam się w stu procentach, że odpowiedni rower jest niesamowitą podporą podczas wycieczek. Dla mnie szczególnie wyróżniają się rowery Le Grand, z których osobiście korzystają moi znajomi. Są bardzo dobrze przystosowane. Wiem, też że niektórzy opierają się tylko na pieszych wycieczkach, dlatego stawiają głównie na wygodne obuwie trekkingowe. Myślę, że pomogłam rozwiać wątpliwości. Powodzenia!
#2016-07-12 04:51:18 

Anna

Użytkownik

Hejka. Trekking bardzo modny się zrobił ostatnio. U mnie przejawiło się to pieszymi wyprawami. Najpierw po pobliskim lesie, później gdzieś dalej, w końcu dotarliśmy w góry. Za granicą podczas wakacji także zażywaliśmy czystego trekkingu, co bardzo nas ucieszyło. To takie połączenie przyjemności czerpania korzyści z natury, wraz z pieszymi wycieczkami, które znakomicie wpływają na figurę. Neistety źle dopasowane obuwie na pierwszej wycieczce trochę mi utrudniło to, ale nadrobiłam braki i kupiłam specjalistyczne.