#2016-11-16 01:54:23 

gliniana

Użytkownik

Posty: 66

Skąd: Olsztyn

Wiek: 21

Zadałam mojej koleżance pytanie, które teraz zadaję Wam: jak odnieść sukces w prowadzeniu własnej działalności. Moja koleżanka ma sieć restauracji, także hotel nad morzem więc jako ‘’stara wyjadaczka’’ sądziłam, że pomoże mi i podpowie na tyle, abym i ja mogła odbić się i odnieść zawodowy sukces. Ona jedynie uśmiechnęła się tajemniczo i podała mi jedynie stronę internetową: bitemarketing.pl. Przechodziłam różnego rodzaju szkolenia, ale chyba to praktyka czyni mistrza, a nie teoria.
#2016-11-16 02:08:07 

naturalna_woda

Użytkownik

Posty: 60

Skąd: Piła

Wiek: 29

Chyba nie do końca zrozumiałaś przekaz koleżanki. Firma, którą Ci poleciła, pełni nie tylko funkcję doradczą, ale przede wszystkim podejmuje różnego rodzaju przedsięwzięcia, które pomagają Ci się stać tym mistrzem. Pamiętam efekty, jakie odniosło promowanie baru przez daną firmę. Dziś jestem właścicielką już czterech lokali gastronomicznych i odnoszę samodzielne sukcesy, nie potrzebuję pomocy.
#2016-11-16 04:24:33 

gliniana

Użytkownik

Posty: 66

Skąd: Olsztyn

Wiek: 21

A na jakiej zasadzie odbywa się ta promocja?
#2016-11-16 06:39:51 

metalówka

Użytkownik

Posty: 36

Skąd: Kluczbork

Wiek: 30

Ja uważam, że trzeba kształcić się na każdym szczeblu. Nawet najlepsze fryzjerki czy dentystki na swiecie uczęszczają na szkolenia żeby wciąż nabywać nową wiedzę. Uczymy się cały czas. Powinnaś stale obserwować oferty szkoleń dla restauracji i uczestniczyć w nich wraz z pracownikami, aby uczyć się nowych umiejętności i strategii.
#2016-11-16 08:16:45 

strzykawka

Użytkownik

Posty: 67

Skąd: Warszawa

Wiek: 19

Ja od wielu lat działam w branży horeca. Posiadam swój hotel, a wiadomo jak w hotelu, jest też bar, czy jak to nazywają kafeteria. Firma, o której wspomniała Twoja koleżanka, zajmuje się marketingiem dla hoteli czy też dla działaczy w branży horeca, takich jak ja. A co robi? W dużej mierze buduję markę w internecie – social media, strony internetowe, itd. W moim barku miało też miejsce kilka fajnych wydarzeń, które przyciągnęły sporo ludzi, którzy byli potem moimi klientami. Uważam, że zdecydowanie warto jest zainwestować w coś takiego.
#2016-11-16 09:37:01 

naturalna_woda

Użytkownik

Posty: 60

Skąd: Piła

Wiek: 29

Mój bar miał nawet Fanpage na facebooku, umieszczałam tam różne promocje, informacje na temat dań dnia, czy też relacje fotograficzne. Klienci lubią, jak właściciele lokali gastronomicznych kreują tę swego rodzaju interakcję, relację w sieci.
#2016-11-16 09:52:58 

gliniana

Użytkownik

Posty: 66

Skąd: Olsztyn

Wiek: 21

Dziękuję wszystkim za pomoc! Teraz zdaje się, ze rozumiem o co chodziło mojej koleżance.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015